یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
ذ

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا، انتخابات را لیله القدر نظام دانست و از مردم خواست همه در سریع‌ترین زمان وظیفه ملی و شرعی خود را در رای دادن را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، نماز جمعه شهرستان پارسیان با حضور مردم مومن و انقلابی به امامت حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا در مصلی امام خامنه ای برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا امام جمعه انتخابات را لیله القدر نظام دانست و از مردم خواست همه در سریع‌ترین زمان وظیفه ملی و شرعی خود را در رای دادن را انجام دهند.

وی اضافه کرد:رهبر عزیز انقلاب سه روز قبل در دیدار مردم فرمودند: هرکس رئیس جمهور شد بداند کسی که ذره‌ای با انقلاب ،نظام و امام زاویه دارد به درد نمی‌خورد کسی که دل بسته آمریکا باشد همکار خوبی نخواهد بود.

پس مردم کسی را انتخاب کنند که این نگاه داشته باشد

امام جمعه پارسیان روز مباهله را گرامی داشت و ضمن تشکر از مردم ،هیئات مذهبی ، بنیاد غدیر شهرستان ، منطقه ویژه انرژی بر، فرمانداری و شهرداری‌ها، ستاد نماز جمعه، سپاه مقاومت ، ناوتیپ و همه عوامل اجرایی برگزاری باشکوه جشن‌ها ، ایستگاه‌های صلواتی وکاروانهای شادی غدیر گفت:آیه مباهله یکی از آیاتی است که فضیلت اهل بیت و حقانیت امیرالمومنین علیه السلام را ثابت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا به روز افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و بیان داشت : غزه و جنایات ‌بی نظیر صهیونیست‌ها با حمایت تمام قد آمریکا نمایشگاه حقوق بشر آمریکایی است و مردم دیگر دروغگو های امریکا در دفاع از حقوق بشر راباور نمی کنند.

امام جمعه پارسیان روز شهرداری، دهیاری، صنعت و معدن و هفته قوه قضائیه را به فعالان آن عرصه تبریک گفت.

خطیب جمعه شهرستان پارسیان با اشاره ماه محرم و صفر اشاره کرد و گفت: از همه مردم و مسئولان هیئت ها و مساجد خواست برای برگزاری هرچه باشکوهتر مجالس حسینی خصوصا خدمت به زوار اربعین حسینی در موکبها برنامه ریزی کنند وهمه به یاری مسئولان مواکب بشتابند

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا به فصل گرما وخطر تنش آبی اشاره کرد و از مردم خواست در مصرف آب صرفه جویی جدی کنند وافزود: فرهنگ مصرف آب در بین ما باید اصلاح شود در برخی مناطق شهرستان دو یا سه برابر میانگین مصرف کشور آب مصرف می شود.

امام جمعه شهرستان پارسیان یاد آور شد: افزایش بی رویه مهاجرین به شهرستان، رعایت نکردن خانواده ها در مصرف درست از آب شرب، خاکی بودن خیلی از کوچه ها وپخش گرد وغبار به خانه ها و وجود خانه باغهایی با ده ها درخت و آبیاری آنها با آب شرب شهری از مهمترین عوامل بروز مشکل کم آبی در شهرستان است که امید است مسئولان برای رفع این مشکلات اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha